مدیر آموزش‌وپرورش صالح‌آباد گفت: هم‌زمان با هفته بسیج، دومین زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۶۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح‌آباد، یاسر رسولی در مراسم افتتاحیه دومین زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای این شهرستان که با حضور سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی و مسئولان شهرستان در آموزشگاه شهید تاجی روستای بنی تاک در هفته بسیج دانش‌آموزی افتتاح شد، اظهار کرد: این زمین چمن با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و مساحت ۶۰۰ مترمربع با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، خیرین و معتمدین روستای بنی تاک به بهره‌برداری رسید.

 وی با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌های سردار سلیمانی در سطح استان است، افزود: اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تاکنون توانسته ۲ زمین چمن مصنوعی را در سطح آموزشگاه‌ها ایجاد کند تا دانش‌آموزان علاوه بر تحصیل علم و دانش در فضایی ایمن‌تر به ورزش بپردازند.

 رسولی مطرح کرد: یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن، زیبایی و شادی را به محیط مدرسه اضافه کرد، ایجاد فضاهای ورزشی از جمله نصب چمن مصنوعی است.

 وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش‌وپرورش ایجاد امکانات ورزشی عادلانه در تمامی مدارس سطح شهرستان و بخش‌ها است تا دانش‌آموزان در کنار درس بتوانند محیط بانشاط و سالمی را تجربه کنند. در این مسیر تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و برای شهر جنت‌آباد، روستای درازاب و روستای آزاده نیز پیگیر چمن مصنوعی هستیم تا هر امکانات و تجهیزاتی که نیاز باشد فراهم کنیم.

 خبرنگار/فتح‌الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار